niedziela, 17 lipca 2011

Emo boy, Emo girl

Jak zostać emo boyem?

Jeżeli jesteś dziewczyną, może się to okazać zbyt trudne, ponieważ posiadasz za dużo męskich cech. Idź się pociąć.
A więc jesteś chłopakiem? Świetnie, najpierw sobie trochę popłacz, koniecznie publicznie!
Koniecznie pokryj całą twarz tapetą. Jeżeli ci nie starczyło, przykryj nie pomalowaną część twarzy grzywką, która obowiązkowo musi przykrywać 3/4 całości. Gdy już się umalowałeś, możesz iść znów popłakać.
Ciuchy możesz wziąć od starszej siostry (uważaj, żeby nie były zbyt męskie).
Zawsze miej na sobie coś, co sprawia, że inni zastanawiają się, jaka jest twoja płeć
Nie spotykaj się z dziewczynami nie-imoł. Niektóre z nich przypominają płeć żeńską bardziej niż ty... Czyż to nie zniewaga?!
Nie możesz się cieszyć! Nigdy! Cieszysz się? Idź się pociąć.
Noś przy sobie różową żyletkę. Nigdy nie wiadomo, kiedy znajdziesz pretekst, żeby się pociąć. W każdej chwili przecież może zacząć padać deszcz, może zaświecić słońce lub może rozlać się oranżada.
Pisz beznadziejne wiersze/piosenki, które mówią o tym, że nikt cię nie rozumie, jak bardzo chcesz skończyć ze swoim żałosnym życiem i jak często się tniesz. Po napisaniu wiersza rozpłacz się i idź pochlastać.
Spotykając się z dziewczyną podkreślaj to, jak bardzo jest ci źle. Narzekaj przy każdej możliwej okazji i w końcu pochlastaj się, bo nie jesteś z nią szczęśliwy.
Zabij się, a później idź na impresskę z koffaną ekipą.







Jak zostać emo girl?

Najpierw się potnij, bo jesteś zbyt męska.
Idź do fryzjera i zmień fryzurę. Najlepiej, by grzywka zasłaniała ci 3/4 ryja.
Resztę pokryj tapetą (koniecznie czarna i wypudruj się!).
Kup czarne ciuchy.
Różowe mogą być.
A kurwa dodatki? Czaszki, serduszka, kokardki i inne kurewstwo tego typu.
Załóż imoł blogusha o tym, jak to nikt cię nie koffa i kcesz siem zabić ;(( ).
A teraz się potnij żyletką.
Tak, różową w czaszki.
Jeśli wyglądasz zbyt szczęśliwie – pomaluj się jeszcze trochę.
A teraz idź afiszować się swoim emo byciem na impressce z twoją koffanom ekipką.
Brawo, jesteś emo! W nagrodę możesz się pociąć!
Cieszysz się? Ty , idź się zabić!
Jak już skończysz, patrz: punkt pierwszy.








A TERAZ ŻENUJĄCE EMO OPISY NA GG...



1. Moje życie to żyletka, nie mogę oddychać bez niej.

2.Emo to fryzura, emo to moda, emo to muzyka emo to ja!

3. Emo nie krwawi bez powodu! to świat jest zły

4. Emo fryzury to nasz znak! emo-portal.pl!

5. Nie ma mnie, cierpie!

6.Ona już tu nie przyjdzie - śmierć

7. ‘Koofaj mnie’- twój ból

8. Jestem jak Chylińska - zmieniam się.

9. Smutne życie, smutne jak oczy cierpiącego kota.

10. Emo dziewczyny to najlepsze laski na ziemii!

11. Jestem emo dziewczyną! Jestem wyjątkowa.

12. Smutek zawitał w moje emo oczy!

13. EMO Dziewczyny są jak maliny!

14. Emo chłopcy to zawodowcy!

15. Wiersze bólu to wiersze emo.

16. Emo moda i emo fryzura to nasza wizytówka

17. Emo ciuchy to nasza wizytówka

18. Życie emo jest pełne bólu i porażek!

19. Życie moje jest czarnym PRem nastolatkoof.

20. Biją mnie Niemcy i wszystko mnie boli!.

21. Moje szramy to moje porażki

22. Nikt mnie nie rozumie, nikt mnie nie zrozumie

23. Nie musisz mnie rozumieć, poprostu mnie kochaj.

24. Emo dziewczyny mają smutne miny

25. Żyletka,…moja jedyna przyjaciółka.

26. Moje serce jest nagie, emo dziewczyny.

Chce umrzeć… ;(